Základní škola Na Habru, Hořice, Jablonského 865, okres Jičín

New York, NY 90210

škola otevírá v 7:30

Od pondělí do pátku

Pobyt v kempu jako výhra ve sběru papíru

V loňském školním roce nasbírala naše třída (letošní VII. B) nejvíce starého papíru ze všech tříd II. stupně. Odměnou nám za to byl jednodenní pobyt s přenocováním v autokempu Alegro na Dachovech u Hořic.

Počasí nám přálo a tak jsme mohli ve čtvrtek 5. září odpoledne vyrazit. S plnou zátěží na zádech jsme se vydali zdolat hned tu největší překážku v podobě stoupání na Hořický Chlum. Poté už to byl jen kousek z kopce na Dachova a do místního kempu. Tam jsme si vyzvedli ještě posledního spolužáka Fandu. Po chvíli čekání jsme se ubytovali v chatkách, které po pravdě řečeno, už mají něco za sebou. Dětem to však kromě pár zatoulaných pavouků moc nevadilo. Naplno mohli využívat atrakce, které jim kemp poskytoval. V hlavní roli se ocitla zejména trampolína.

Nastal čas večeře. Chlapci se jako již tradičně ujali rozdělání ohně (samozřejmě pod dohledem učitele) a všichni ostatní si tak na něm mohli opéct z domova přinesené buřty či párky. Moc nám chutnaly.

Mezitím se setmělo. Nejvhodnější okamžik pro skupinku chlapců, kteří začali s přípravou stezky odvahy pro děvčata. Trasu vytyčili na kraji lesa a vyznačili ji zapálenými čajovými svíčkami. Nemusím snad ani prozrazovat, že se chlapci na děvčata řádně vybavili a na stezce je „trošičku“ vystrašili. Večerka se nám tak protáhla do pozdních večerních hodin. A sprchy zůstaly téměř prázdné…

Druhý den ráno na nás čekalo příjemné překvapení v podobě sladké snídaně od paní učitelky Pavly Chrzové, za což jí moc děkujeme. Dopoledne jsme si ještě zkrátili různými hrami a pohybovými aktivitami. Úderem jedenácté hodiny jsme si sbalili, v rámci možností uklidili a vydali se zpět přes kopec do Hořic. Oběd jsme si tak již mohli vychutnat v pohodlí domova či školní jídelny.

Už teď se těšíme na další podobnou akci a dál pilně sbíráme starý papír (společně s rodiči). A co Vy?