Žáci 5. B otevřeli svůj projekt „Čtvero ročních dob“ podzimem. Snažili se jeho atmosféru nasávat všemi smysly při svém putování místní krajinou. Podzim byl nejen viděn, ale také slyšen, cítěn a nahmatán. Žáci zaznamenávali nejen obraz krajiny, ale i její segmenty. Sbírali také stopy podzimu, které jim nadělil (listy, houby, plody…) Další den se podzim pro žáky stal slovem, obrazem, ale i hudbou, když o něm podávali své svědectví. Podzim vstoupil do jejich třídy formou koláží, ale i výročním stolem, který byl vytvořen z nasbíraného materiálu. Podzim se objevil v jejich třídě a člověk se jen divil, jak s nimi rozmlouval.
Střídání ročních dob nás vede v určitý rytmus, řád vycházející z přírody, jehož jsme i my součástí. A tuto přirozenou rytmicitu přírody jsme společně zvesela prožili.
Napsat komentář